Wednesday, March 03, 2004

Busy disillusioned little bee

Wah sibuknya, sampai tak sempat nak update blog ni, however please bear in mind that 'sempat' tak semestinya dari segi masa saja, tapi juga merangkumi kesempatan dari segi kelapangan fikiran, mood, Internet access dan lain-lain :)

Bukan tak sempat langsung, cuma aku dah berjanji dengan diri sendiri, selagi tak siap tulis review Kasanova, aku takkan post apa-apa di sini. Hey... am I breaking that promise here?

Kalau setakat nak tulis tentang aku pergi mana, makan apa, jumpa siapa, sikit-sikit apa yang jadi dalam rutin hidup ni, sekejap je dah boleh settle, tapi aku perlukan lama sedikit untuk tulis ulasan, then mood kena betul, baru jalan, tak tu nanti jadi macam melepaskan batuk di tangga. Yeah yeah, I know, as if anyone's going to give a cicak's arse about it , but I do.

So bagi aku layan batuk dulu sampai baik...cough cough!!
--------
Update 16 March 2004: O.k review finally up! See below.

No comments: