Tuesday, July 12, 2005

Wilayah Kutu & masa ku

From: "Sufian Abas"
To: teddisini@yahoo.com
Subject: RE: Wilayah Kutu
Date: Tue, 12 Jul 2005 07:44:46 +0000

I've posted the book, hopefully you will receive it soon.

Regards

S.


Yeay. Naskhah Wilayah Kutu aku akan sampai sikit masa lagi. Aku berjaya padankan nama-nama penulisnya di website Neohikayat. Kebetulan muka-muka tu ada yg dah familiar, juga aku dah baca artikel tentang buku berkenaan dalam suratkhabar pada hari yang sama.

Aku cheapskate, kalau boleh dapat free, aku nak free-lah. Hehe.

Lepas baca nanti, kalau aku rajin, aku akan cerita di sini.

Tapi 'KALAU' nya sangat besar, tau.

Aku buat-buat sibuk tak ada masa, kerana masih ada dvd Irreversible, Kate & Leopold, Amelie dan Bridget Jones 2 yang perlu aku tonton. Yang bakal dituruti pula dengan episod siri-siri Simpsons, Southpark dan lain-lain lagi.

Oh, juga masa untuk konsert-konsert AF3 :)

Werl!

No comments: